Mount&Blade Wiki
Advertisement
Mount&Blade Wiki

Lezalit Head.jpg

Lezalit to jeden z bohaterów dostępnych w Calradii. Jest szlachcicem, drugim synem hrabiego Geroia i przybył do Calradii, aby zbić fortunę.

Jego początkowy ekwipunek nie jest świetny, ale ma wysokie umiejętności w sile uderzenia, co czyni go użytecznym wojownikiem walczącym w zwarciu (konno lub piechotą). Lezalit powinien zwiększyć swoją inteligencję, aby zwiększyć jego już wysokie umiejętności trenera.

Spędził zimę w zamku Ismirala jako instruktor musztry, ale szybko został usunięty, ponieważ jego brutalne programy treningowe były sprzeczne z opinią miejscowego pana. Ma złą opinię o dyscyplinie wojskowej Vaegirów. Kiedy go znajdziesz, oferuje swoje usługi (za opłatą startową 400 denarów), aby dołączyć do twojej kompanii i wyszkolić żołnierzy. Ma również dość wysoki początkowy poziom umiejętności treningowych, co może sprawić, że będzie przydatny dla postaci o niskim poziomie lub dla tych, którzy chcą uniknąć wydawania punktów w tym obszarze.

Lezalit bardzo lubi Artimennera, ponieważ chociaż uważa, że ​​inżynier nie jest tak szybki ani silny jak inni żołnierze, robi wszystko, co w jego mocy i docenia trudności związane z dowodzeniem. Ma jednak ciągłe kłótnie z Ymirą i Bundukiem i może z tego powodu opuścić oddział. Ymira nie zgodzi się z używaniem przez niego chłosty i okazjonalnych pętli w celu utrzymania porządku, czego nie lubi, ponieważ robi to na oczach żołnierzy. W przypadku Bunduka Rhodok z radością każe mu się wypchać, kiedy wydaje rozkazy, a Lezalit uważa go za niezdyscyplinowanego. Udzieli ci wsparcia, jeśli w twojej armii zabraknie jedzenia lub jeśli będziesz nieustannie angażować się w bitwy, w których twoi żołnierze są bezlitośnie mordowani.

Jeśli Lezalit zostanie wyniesiony na panowanie, cieszy się z robienia sobie lenn i poniesie ogromną utratę reputacji, gdy on lub jego najbliżsi przyjaciele go nie zdobędą. Może to uczynić go trudnym panem do zarządzania jako monarcha.